Het hoogst haalbare rendement uit jouw zichtbaarheids potentieel

Aspen digital

Vraag

Ontwikkel samen met het vernieuwde leiderschapsteam een onderscheidend merkverhaal en bijpassende visuele identiteit, die de essentie van deze eigenzinnige en ambitieuze digital marketing agency uitstralen.

“Onze methodiek maakt ons écht uniek.” Aan vandenbusken de uitdaging om dit te vangen in een kraakheldere brand story, een herkenbaar logo en een onderscheidende visuele identiteit.

Strategie

“Wij zijn écht anders dan alle andere digital marketing agencies.” Nadat de knappe koppen van Aspen Digital ons meenamen in hun wereld, waren wij daar ook van overtuigd. Hun unieke tools bieden diepgaande inzichten. Tel daar hun team van onverzadigbare specialisten en berg aan buitengewone data bij op en je hebt een onverslaanbare mix die jou online business naar de top van de zoekresultaten brengt.

Maar hoe overtuig je de doelgroep hiervan, zonder dat je de mogelijkheid hebt om dit te laten zien? Een krachtige metafoor biedt uitkomst!

Creatief CONCEPT

Misschien zijn we een beetje nerdy, maar we weten ook precies hoe de wereld werkt. Een club knappe koppen die de diepte in kan, maar ook moeiteloos in staat is om complexe, technische materie te vertalen naar een hands-on aanpak. Zo halen wij het hoogst haalbare rendement uit jouw online zichtbaarheidspotentieel…

Want als je weet dat 2/3e van de wereld uit water bestaat, weet je ook dat er veel meer potentie is. Meer dan wat er zichtbaar is boven het wateroppervlak. Met een simpele duikbril niet zien, maar wie écht nieuwsgierig is, ontwikkelt geavanceerdere tools dan dat. Tools die zelfs in de meest troebele wateren precies kunnen voorspellen wat het potentieel daar beneden is. Zo weten wij op voorhand of het de investering waard is en zijn wij in staat om jouw feilloos en doelgericht te navigeren.

Zien we die potentie of groei? Dan laten we ons door niets weerhouden en gaan we vastberaden tot de bodem. Zo laten we jouw online business klimmen naar ongekend grote hoogte. En dat betekent echt niet altijd via de uiterste top in de zoekresultaten… Het gaat om continu zoeken naar de meest optimale balans. Om het hoogst haalbare rendement te halen uit jouw zichtbaarheidspotentieel!

PS: de “A” en “D” zijn verwerkt in dit logo. Al gevonden?

MIDDELEN

We creëerden een krachtige brand story, waarvan hierboven een stukje geciteerd is. Vervolgens ontwikkelden we het logo en de complete visuele identiteit. Een visuele identiteit die o.a. bestaat uit de terugkerende stijlelementen: “The Ocean” en “The Mountain”.

Klaar om resultaten te behalen met jouw merk?

Neem contact op met Arnout van den Busken via 020 – 316 24 00, arnout@busken.nl of via onderstaand contactformulier. Wij denken graag mee hoe we jouw merk van B naar A brengen!