Ontwikkel een logo voor Dairy4Business, een vooruitstrevende Europese zuivelmakelaar en adviespartner. Het logo moet visueel onderscheidend zijn en versterken waar deze organisatie voor staat.
Om het onderscheidend vermogen van Dairy4Business scherp te definiëren, organiseerden we een graafsessie. Dairy4Business onderscheidt zich door hun geavanceerde platform, waarmee 24/7 zuivelbulkgoederen in real-time worden verhandeld. Dit platform verbindt vraag en aanbod naadloos en verzamelt tegelijkertijd waardevolle data op grote schaal. Dit inzicht en de enorme mogelijkheden die het biedt, vormde de basis voor het logo.
Handelen in zo’n complexe markt, waar prijzen sterk fluctueren, is uitdagend. Maar wanneer je dit op grotere schaal faciliteert en veel marktdata verzamelt, gebeurt er iets bijzonders… Dan begin je bepaalde lijnen te zien die anderen niet kunnen zien. Je ontdekt duidelijke patronen. En krijgt een scherp beeld van het grotere geheel.
Neem contact op met Arnout van den Busken via 020 – 316 24 00, arnout@busken.nl of via onderstaand contactformulier. Wij denken graag mee hoe we jouw merk van B naar A brengen!
vandenbusken is aangesloten bij InterDirect. Een samenwerking tussen onafhankelijke digital- en dialoogmarketing bureaus over de hele wereld.
vandenbusken is lid van DDMA. DDMA is de branchevereniging voor data driven marketing. Daarnaast heeft vandenbusken het keurmerk Privacy Waarborg van DDMA.