Spotta | Branding en identeit

“De eindklant is super-enthousiast
over dit concept.”

Isabel Danser

Een verhuizing van formaat

Eén van Spotta’s grootste klanten is verhuisd. WPP, dat met ongeveer 30 bedrijven en 1.500 werknemers het grootste marketing- en reclameconcern van de wereld is, werkte in Nederland vanuit verschillende locaties. Begin 2019 is dat ingrijpend veranderd. Alle bedrijven zijn nu ook fysiek samengekomen. Samen in één pand. Een pand waar voor Spotta op digital-, inkoop- en mediagebied letterlijk enorm veel business zit.

Klant:   SPOTTA
Doelgroep:   MEDIA-INKOPERS

Vraag

VRAAG

Ontwikkel een creatieve marketingstunt om alle bedrijven welkom te heten in het nieuwe pand. Een verhuiscadeau, maar zo opvallend dat iedereen erover zal praten. Om Spotta op de kaart te zetten.
Concept

CONCEPT

Het kantoor ligt aan de rand van Amsterdam. De meeste werknemers gebruiken daarom de auto. Veel mensen gaan tijdens hun lunchpauze echter graag de stad in. Zo bedachten we een guerrillastunt: de paarse Spotta Leenfiets. Een origineel én ideaal housewarmingcadeau voor de klant! Zo brengt Spotta niet alleen figuurlijk consumenten in beweging, maar ook hun klanten, letterlijk!

NEEM CONTACT OP