vandenbusken groeit en zoekt een communicatieadviseur met account management skills.

Ben jij klaar om jouw plannen en ideeën iedere dag in praktijk te brengen?

Bij vandenbusken bedenken we al 60 jaar knock-out ideeën voor de meest uiteenlopende nationale en internationale klanten. Ideeën die nóg beter worden als ze ook perfect worden bedacht, opgezet en uitgevoerd. En dat is nou net waarom we op zoek zijn naar een communicatieadviseur met accountmanagement skills. Wil je je talenten inzetten bij het meest gedreven bureau van Nederland? Kom dan als Communicatieadviseur het verschil maken bij vandenbusken. Let’s do this!

Wat zijn je werkzaamheden?

  • Jij bent hét aanspreekpunt voor de klant om projecten inhoudelijk van A tot Z te begeleiden.
  • Je kent de uitdaging van de klant en kan op strategisch niveau meedenken en de vraag omzetten naar een goede briefing.
  • Je zorgt voor een tevreden klant. Sterker nog, ze zijn dol op je en lopen met je weg.
  • Je ziet kansen, want je weet exact wat de klant nodig heeft. Je bent dan ook proactief in je voorstellen.
  • Je vertaalt een creatief concept naar campagnemiddelen waarbij jij de opzet en boodschapvolgorde van een campagnemiddel bepaalt. Hierbij stuur je interne en externe specialisten aan die de campagnemiddelen uitwerken (copywriters, designers, developers etc.).
  • In co-creatie maak je campagneplannen, waarbij jij de optimale media-en-middeleninzet bepaalt voor een campagne.
  • Je bent verantwoordelijk om projecten voor jouw klanten binnen planning en budget op te leveren. Hierbij word je geassisteerd door een projectmanager.
  • We zijn een middelgroot bureau, dit betekent dat je ook zelf projecten zult begeleiden.

Hoe ziet een dag bij vandenbusken in jouw rol eruit?

Een ‘gemiddelde werkdag’ bestaat niet bij vandenbusken, maar één ding staat vast: we beginnen de dag met een kop koffie. Goede koffie. Daarna gaan we los. ’s Ochtends begin je direct met een uitdagende opdracht om een activatiecampagne op te zetten. Je start met de vraag: Hoe gaan we de campagne aanpakken? Je maakt een plan van aanpak, komt met een strategie en denkt na over welke media en middelen we kunnen inzetten om doelgroep optimaal te bereiken. Je kan niet wachten om dit volgende week te presenteren aan de klant. Dan gaat de telefoon: een van jouw opdrachtgevers heeft op het allerlaatste moment nog een aanvraag. Je haalt direct de kern van het vraagstuk uit het telefoongesprek en hebt gelijk een eerste idee over hoe je de debriefing gaat vormgeven. Om het zo efficiënt mogelijk aan te pakken geef je de projectmanager, jouw partner in crime, de opdracht om alvast een planning en begroting op te stellen, zodat je dit in één keer bij je opdrachtgever kunt neerleggen. Na een gezellige lunch vol sterke verhalen duik je samen met een collega onze blackbox in om de uitrol van een campagne in gang te zetten. Er is een creatief concept gekozen, nu is het tijd om de vertaling te maken naar de verschillende communicatiemiddelen: inhoud en boodschapvolgorde bepalen per communicatiemiddel om daarmee de copywriter te briefen. Dan is het alweer 15:00. Er staat een presentatie gepland om een afgeronde campagne te evalueren van één van jouw opdrachtgevers. De resultaten zijn steengoed, dus je kijkt er al de hele week naar uit om deze te delen. Na een vlammende presentatie bel je onderweg naar huis nog even met de designer over het finetunen van enkele uitingen voor een lopende campagne. Je helpt de designer weer op weg door goed te kijken naar de communicatieboodschappen en of het design aansluit bij de campagne. Een drukke dag, maar met een voldaan gevoel sluit je de dag af!

Wat we zoeken

  • Je hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring bij een bureau of bij een opdrachtgever in een marketingcommunicatie-rol
  • Je krijgt energie van gave campagnes en je bent altijd op zoek naar nieuwe ideeën om campagnes beter te maken.
  • Je hart gaat sneller kloppen van het samenwerken met opdrachtgevers en het maken en uitrollen van campagneplannen
  • Je bent op de hoogte van de allerlaatste trends in media en middelenland.
  • Je kan goed samenwerken met een projectmanager en stuurt deze aan om de organisatorische en administratieve onderdelen van het werk tot in de puntjes te regelen
  • Je hebt een aanstekelijke energie waarmee je klanten en collega’s elke dag weer weet te prikkelen
  • Je kan goed presenteren.
  • Je hebt een positieve instelling en gaat creatief om met tegenslagen
  • Je schakelt razendsnel en weet onder druk toch altijd de kwaliteit te bewaken
  • Je bent tech savvy
  • Je bent bij voorkeur 40 uur beschikbaar. Eventueel is 32 uur bespreekbaar, waarbij je op woensdag of vrijdag vrij bent. 

Wat we bieden

  • Een energieke, creatieve omgeving onder de rook van Amsterdam
  • Een ongekend goede sfeer
  • Informele hands-on cultuur
  • Goede arbeidsvoorwaarden
  • Een gemixt team van ervaren medewerkers en jonge talenten
  • Een klantportfolio met grote nationale en internationale merken in zeer uiteenlopende branches

Wie we zijn

Wij zijn vandenbusken. Een campagnebureau met vechtersmentaliteit. We gaan voor niets minder dan het WOW-effect. En geloven dat je pas knock-out ideeën kunt leveren als je de kern van een vraagstuk hebt blootgelegd en de dromen van je klanten deelt. Daarom zetten we onze tanden altijd vol overgave in elk project. We doorgronden eerst de vraag en behoefte van onze klant. Dan gaan we los om de verwachtingen te overtreffen.

Solliciteren
Ben jij de communicatieadviseur die we zoeken? Dan zijn wij heel erg benieuwd naar je motivatie en CV. De startdatum is zo snel mogelijk dus wacht niet langer en solliciteer direct door een mail te sturen naar sabrina@busken.nl o.v.v. “vacature communicatieadviseur”.

REAGEER NU

Terug naar vacatures