Junior projectmanager

Functieomschrijving
Ben jij een enthousiaste projectmanager met een communicatie-hart? Heb jij een pro-actieve houding, weet je van aanpakken en ga je snel en vooral kritisch te werk? Dan zijn wij op zoek naar jou! Binnen ons team krijg je eigen projecten toegewezen en ben je hier van A tot Z verantwoordelijk voor. De projecten zijn zeer divers, dus geen dag zal hetzelfde zijn.

  • Je bewaakt het concept en zorgt dat deze goed uitgevoerd wordt
  • Je denkt inhoudelijk mee om een kwalitatief optimaal eindproduct te creëren
  • Je bent het centrale contactpunt tussen leveranciers, je collega’s en natuurlijk onze klanten
  • Je ondersteunt de afdeling performance bij het instellen, monitoren en optimaliseren van social media campagnes
  • Je zorgt dat jouw projecten op tijd en binnen het gestelde budget worden opgeleverd

Wat wij bieden

  • Een dynamische, creatieve omgeving
  • Informele hands-on cultuur
  • Goede arbeidsvoorwaarden en een plek om jezelf te ontwikkelen
  • Een team met ervaren medewerkers
  • Een klantportfolio met grote nationale en internationale merken

Jouw eigenschappen

  • Je hebt een helikopterview en houdt het overzicht over al jouw projecten en taken
  • Je bent een kei in plannen en zorgt dat iedereen in jouw project zijn of haar taken op tijd uit heeft gevoerd
  • Je bent enthousiast en communicatief zeer vaardig
  • Je hebt een positieve instelling en je kunt creatief omgaan met tegenslagen
  • Je bent accuraat en hebt oog voor detail
  • Je kunt goed multi-tasken
  • Je bent stressbestendig en hebt geen 9 tot 17 mentaliteit

Functie-eisen

  • Hbo in de richting communicatie, marketing of commerciële economie
  • Je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring
  • Je hebt aantoonbare ervaring met het zelfstandig managen van projecten en beheren van budgetten
  • Ervaring of affiniteit met social advertising is een pré
  • In deze functie werk je 40 uur per week

Over vandenbusken
Wij helpen merken om te communiceren vanuit hun hart. Want uit ervaring weten wij dat een sterk merk beter respondeert. Daarom willen wij voordat wij beginnen aan een campagne, ook echt weten wie je bent en wat je drijft. En als wij dat goed begrijpen, gaan wij los. Met onze vechtersmentaliteit maken we merkactivatie campagnes die resultaat geven. En ook nog eens raken. Let’s hit it!

Reageer nu

Terug naar vacatures