60 jaar
knock-out ideas
Dat kan beter… dacht Pieter van den Busken toen hij in 1961 vandenbusken oprichtte. Met zijn vooruitstrevende visie en eigenzinnige ideeën veranderde hij de kijk op direct marketing. Nu – 60 jaar later – is onze visie niet veranderd. Wij geloven nog steeds dat het altijd beter kan én zijn iedere dag bezig onszelf te overtreffen. Anno 2021 zijn we uitgegroeid tot een gevestigd branding & dialogue marketingbureau én daar zijn we trots op. We blijven dan ook een pionier in hart en nieren. We vragen ons iedere dag af hoe het nog beter en effectiever kan. En zijn altijd op zoek naar vernieuwende en creatieve manieren om de dialoog aan te gaan. vandenbusken is aangesloten bij InterDirect.
Het team
Maak kennis met ons zorgvuldig samengestelde team. Een team vol frisse gezichten, creatieve inzichten en zeer uiteenlopende ideeën. Onze gemeenschappelijke eigenschap? Een vechtersmentaliteit! We bijten ons graag vast in een project en zijn pas tevreden als deze het WOW-effect heeft.
Lars van Waveren
Operations manager
Martijn Groenewegen
Creative manager
Nikki Smeets
Communications consultant
Puk Bruinsma
Projectmanager
Sabrina van Wees
Projectmanager
Kim van het Hooft
Projectmanager
Anne Wegewijs
Projectmanager
Margret Ashby
Administrator
Jan van Oest
Designer
Maxime Turk
Designer
Rianne van der Geest
Designer
Gaya Sanders
Webdeveloper
Daisy van den Busken
Project assistant
Iris Nijkamp
HR Manager
Renée van Bommel
Creative
Leonoor Coot
Project assistant
InterDirect
vandenbusken is lid van InterDirect. Een uniek netwerk bestaande uit onafhankelijke reclamebureaus in meer dan 30 landen over de hele wereld. Ieder met zijn eigen expertises en krachten.
We werken nauw samen met deze bureaus met als doel:
- samenwerken en support in internationale uitingen en campagnes
- het uitwisselen van kennis en ervaringen
- inzicht hebben in lokale markten
- diverse expertises bundelen voor effectieve (internationale) strategieën