50 jaar
knock-out ideas

Dat kan beter… dacht Pieter van den Busken toen hij in 1961 vandenbusken oprichtte. Met zijn vooruitstrevende visie en eigenzinnige ideeën veranderde hij de kijk op direct marketing. Nu – ruim 50 jaar later – is onze visie niet veranderd. Wij geloven nog steeds dat het altijd beter kan én zijn iedere dag bezig onszelf te overtreffen. Anno 2019 zijn we uitgegroeid tot een gevestigd branding & dialogue marketingbureau én daar zijn we trots op. We blijven dan ook een pionier in hart en nieren. We vragen ons iedere dag af hoe het nog beter en effectiever kan. En zijn altijd op zoek naar vernieuwende en creatieve manieren om de dialoog aan te gaan. vandenbusken is aangesloten bij InterDirect.

Het team

Maak kennis met ons zorgvuldig samengestelde team. Een team vol frisse gezichten, creatieve inzichten en zeer uiteenlopende ideeën. Onze gemeenschappelijke eigenschap? Een vechtersmentaliteit! We bijten ons graag vast in een project en zijn pas tevreden als deze het WOW-effect heeft.

Arnout van den Busken
Owner

Caspar van den Busken
Owner

Leonie Luijendijk
Account Director

Jelle Schenk
Head of operations

Remon Spaargaren
Head of studio

Jeffrey Bohncke
Designer

Lars van Waveren
Projectmanager

Lennart Mouris
Webdesigner

Lucie ter Brake
Projectmanager

Margret Ashby
Administrator

Martijn Groenewegen
Performance
Marketing Specialist

Mignonne van Eijkelenburg
Projectmanager

Patrick Bosman
Production manager

Puk Bruinsma
Projectmanager

Sabrina van Wees
Projectmanager

Sami Tahrraoui
Designer

Marco Stevens
Designer

Shireen Lam
Projectmanager

Debbie Baerts
Jr. Performance Marketing Specialist

Jorn Muller
Jr. Projectmanager

InterDirect

vandenbusken is lid van InterDirect. Een uniek netwerk bestaande uit onafhankelijke reclamebureaus in meer dan 30 landen over de hele wereld. Ieder met zijn eigen expertises en krachten.

We werken nauw samen met deze bureaus met als doel:

  • samenwerken en support in internationale uitingen en campagnes
  • het uitwisselen van kennis en ervaringen
  • inzicht hebben in lokale markten
  • diverse expertises bundelen voor effectieve (internationale) strategieën