vandenbusken groeit en zoekt een Social Media Advertiser die ook wil groeien!

Bij vandenbusken bedenken we knock-out ideeën voor de meest uiteenlopende nationale en internationale klanten zoals Weber, Indeed, Pfizer, BiFi en Ron Blaauw. Ondanks dat we dit al meer dan 60 jaar succesvol doen, geloven wij nog iedere dag dat het beter kan én willen we onszelf iedere dag overtreffen… En dat kan niet zonder een goed team. Hierin zijn we op zoek naar een extra speler. Een speler die ervoor zorgt dat onze campagnes de grootst mogelijke impact maken door ze goed te verspreiden via de social platformen.

Wil je je talenten inzetten en verder ontwikkelen bij het meest gedreven bureau van Nederland? Kom dan als social media advertiser het verschil maken bij vandenbusken!

Wat zijn je werkzaamheden?

  • Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor het verspreiden van social campagnes voor de kanalen: Instagram, Facebook, LinkedIn, Snapchat, TikTok en Twitter. En wie weet komt daar morgen een extra platform bij…
  • Gebaseerd op de doelgroep van de campagne, adviseer jij welke social platformen we het best kunnen inzetten en hoe we de doelgroep kunnen targeten.
  • Op basis van de KPI’s van een campagne bepaal jij hoe de campagnes worden ingericht en bouw je de campagnes op.
  • Je optimaliseert campagnes en houdt deze scherp in de gaten om de best mogelijke resultaten te behalen.
  • Je houdt alle belanghebbenden op de hoogte van de resultaten en presenteert de social resultaten tijdens een eindevaluatie van een campagne.
  • Je denkt mee met het creatieve team hoe we de social platformen kunnen inzetten binnen campagnes. Hierin voorzie jij het creatieve team van inspiratie wat betreft de allernieuwste technieken op de platformen.

Wat we zoeken

  • Je bent 24 uur per week beschikbaar, verdeeld over minimaal 3 dagen.
  • Je bent bezig met een – of hebt een afgeronde – Hbo-opleiding, bij voorkeur in de richting marketing/ communicatie.
  • Je hebt minimaal 1 jaar ervaring met social media advertising.
  • Je hebt een grote affiniteit met performance marketing en wilt hier verder in groeien.
  • Je weet je weg binnen de Facebook Business Manager uitstekend te vinden. Ervaring binnen de campagnemanagers van andere social media platformen is een pré.
  • Je hebt ervaring met Google Analytics.
  • Je smult van de nieuwste technieken op het gebied van social en bent niet bang om hiermee te testen.
  • Je bent gek op cijfers, analyseren en verbeteren door toe te passen wat je geleerd hebt.
  • Het zit in je natuur dat je alles wilt weten. Je bent nieuwsgierig en onderzoekend.
  • Je bent bovengemiddeld zelfstanding.
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal

Hoe ziet een dag bij vandenbusken er in jouw rol uit?

Een ‘gemiddelde werkdag’ bestaat niet bij vandenbusken… Al staat één ding vast, we beginnen de dag met een kop koffie. Goede koffie. Daarna gaan we los. Nieuwsgierig als je bent, ga je meteen kijken hoe jouw social campagnes gisteren gescoord hebben. Je hebt gister een aantal nieuwe A/B tests opgezet en bent heel benieuwd wat de eerste resultaten zijn. Nadat je alle campagnes hebt gemonitord en hebt bijgestuurd waar nodig, heb je een meeting. Je wordt gebrieft door een strateeg. Je strategische collega’s zijn bezig met een nieuwe campagne en willen jouw expertise inzetten om de klant te adviseren wat de meest ideale platformen zijn voor de campagne. De doelgroep is scherp geformuleerd. Je hebt direct ideeën en gaat aan de slag. Welke platformen gaan we inzetten? En welke targetingmogelijkheden zetten we in om de doelgroep op die platformen te bereiken? Dat zijn de belangrijkste vragen waar snel antwoorden op moeten komen. Later die dag wordt er van je verwacht dat je terugkoppeling geeft, dus je gaat direct aan de slag. Dan is het alweer tijd voor lunch. De ochtend is omgevlogen! Na een gezellige lunch vol sterke verhalen staat er opnieuw een brainstorm gepland. Ditmaal voor een andere campagne. Het creatieve team heeft ideeën en wil met jou sparren hoe we de campagneboodschap op een creatieve manier via de platformen kunnen overbrengen. Jij voorziet van input over de nieuwste mogelijkheden op de platformen en adviseert welk ad format het meest geschikt is. Samen komen jullie tot het beste idee. Na de brainstorm is het tijd om een nieuwe campagne in te stellen die later die week live moet. Creatie is bij je aangeleverd en het is tijd om de campagnewebsite te voorzien van pixels, de campagnes te bouwen en gereed te maken voor livegang. Nadat alles is ingericht, is het tijd om de strateeg terugkoppeling te geven over de meest ideale platformen en doelgroeptargeting, waar je die ochtend aan hebt gewerkt. Het was een dynamische dag. Met een voldaan gevoel vertrek je richting huis waarbij nieuwe ideeën en strategieën alweer opborrelen! 

Wat we bieden

  • Een functie waarin jij jezelf verder kunt ontwikkelen als social media advertiser. O.a. door trainingen die wij vergoeden
  • Een energieke, creatieve omgeving onder de rook van Amsterdam, waarin jij je kan ontwikkelen
  • Een ongekend goede sfeer
  • Informele hands-on cultuur
  • Goede arbeidsvoorwaarden 
  • Een gemixt team van ervaren medewerkers en jonge talenten
  • Een klantportfolio met grote nationale en internationale merken in zeer uiteenlopende branches

Wie we zijn

Wij zijn vandenbusken. Een campagnebureau met vechtersmentaliteit. We gaan voor niets minder dan het WOW-effect. En geloven dat je pas knock-out ideeën kunt leveren als je de kern van een vraagstuk hebt blootgelegd en de dromen van je klanten deelt. Daarom zetten we onze tanden altijd vol overgave in een project. We doorgronden eerst de vraag en behoefte van onze klant. Dan gaan we los om de verwachtingen te overtreffen.

Solliciteren

Ben jij de social media advertiser die we zoeken? Dan zijn wij heel erg benieuwd naar je motivatie en CV. De startdatum is zo snel mogelijk dus wacht niet langer en solliciteer direct door een mail te sturen naar iris@busken.nl o.v.v. “Vacature Social Media Advertiser”.

 

REAGEER NU

Terug naar vacatures